Contract management
Vi skaber et overblik over de indgåede kontrakter med angivelse af type af kontrakt, hvilket område den vedrører, årlig kontraktsum, prisreguleringsklausuler samt opsigelsesfrister og termin for eventuel opsigelse.
Herudover udarbejdes en liste over kontrakter, der kan være relevante, men som ikke er indgået.
Endvidere udarbejder vi et økonomisk overblik gennem opstilling af et driftsbudget med baggrund i de relevante kontrakter med forfaldsmåneder.
Til støtte for driften af ejendommen etableres et årshjul på serviceaftaler med evaluerings- og servicetidspunkt for den enkelte leverance, og vi foretager en teknisk gennemgang af serviceaftalerne for at konstatere, om omfanget af aftalen er afstemt med behovet.
Når dette arbejde er gennemført, evaluerer vi, om de indgåede kontrakters økonomi samt juridiske bindinger er markedskonforme. I denne vurdering indgår også de tekniske anlægs alder og energi- samt lysforsyningskilder, hvor vi overvejer muligheder for optimering.
Vi fører løbende tilsyn for at sikre kvaliteten af leverancerne, og at leveringstidspunkter er overholdt.