Background Image
Arbejd smartere og spar tid

Vores online løsninger

Som kunde hos Cobblestone Administrationshuset får du adgang til nogle af branchens mest avancerede online redskaber.
Det er ikke noget du betaler ekstra for. Det er måden vi samarbejder på.

Vi tilbyder gratis onlineadgang til administrationen 24 timer i døgnet til alle vores ejendomme. Denne adgang er en fuldt integreret del af alle vores ydelser og daglige administrative processer. Online ejendomsadministration giver den samme fleksibilitet som homebanking og gør det lettere at sidde i bestyrelse eller være ejendomsejer.

Vores online system er, som det eneste på markedet, lavet til både at hjælpe bestyrelsen eller ejendomsejer i det daglige arbejde og til at understøtte samarbejdet med administrator. Dertil giver vi som de eneste en personlig adgang til alle brugere af systemet. 

Udvalgte funktioner fra vores intranet

Hver ejendom får sit eget intranet med bl.a. nedenstående funktioner. Adgangen til de enkelte funktioner er bestemt af hvem man er. Beboerne har således ikke adgang til lige så omfattende information som bestyrelsen eller ejendomsejer.

  1. Dagligt opdateret bogholderi med forbrug i forhold til budget og rest.
  2. Kontokort for alle konti med scannet kopier af betalte regninger.

  3. Opdateret beboerliste der viser hvem der ejer eller bor i hvilke enheder og oplysninger om evt. adresse uden for ejendommen.

  4. Online dokumentarkiv vedligeholdt af administrator med alle ejendommens nøgledokumenter.

  5. Eget online arkiv og fil-deling til bestyrelsen/ejendomsejer.

  6. Fælles adressebog for ejendommens kontakter.

  7. Avanceret og sikkert maillistesystem med en mailliste for hhv. beboere og bestyrelse/ejendomsejer.

  8. Adgang til at se status på igangværende sager hos administrator.

  9. Mulighed for at følge status på igangværende andelshandler.

Hvorfor online administration?

Adgang til tallene hos administrator

Bestyrelsen/ejendomsejer har adgang til dagligt opdateret bogholderi med scannede bilag, aktuelle beboerlister, restancelister mv.

Sikkerhed for at tingene bliver gjort

På Internettet kan bestyrelsen/ejendomsejer følge med i hvad administrator laver og se status på deres sager hos administrationen. Dertil har bestyrelsen/ejendomsejer også et værktøj til at styre og følge op på egne opgaver.

Orden i ejendommens papirer

Vi scanner ejendommens arkiv og giver både bestyrelse/ejendomsejer og medlemmer online adgang til ejendommens nøgledokumenter.

Service døgnet rundt

Online ejendomsadministration giver den samme fleksibilitet som du kender fra homebanking. Administrationen og vores materialer er naturligvis også tilgængelig om aftenen.

Tid til det væsentlige

Online ejendomsadministration gør de kedelige ting lettere og giver mere tid til ejendommens udvikling.