Background Image
Arbejd smartere og spar tid

Vores online løsning

Som kunde hos Cobblestone får du adgang til nogle af branchens mest avancerede online redskaber. 

Vi tilbyder en moderne onlineadgang til administrationen 24 timer i døgnet til alle vores ejendomme og kunder. Denne adgang er en fuldt integreret del af alle vores ydelser og daglige administrative processer. Online ejendomsadministration giver den samme fleksibilitet som homebanking og gør det lettere at sidde i bestyrelse eller være ejendomsejer.

Vores online system er, som det eneste på markedet, lavet til både at hjælpe bestyrelsen eller ejendomsejer i det daglige arbejde og til at understøtte samarbejdet med administrator. Dertil giver vi som de eneste en personlig adgang til alle brugere af systemet. 

Udvalgte funktioner fra vores online løsning

Hver ejendom får sin egen adgang og i en løsning som kan tilgås via vores egen Cobblestone Blend app eller webbrowser. Løsningen indeholder bl.a. nedenstående funktioner. Adgangen til de enkelte funktioner er bestemt af hvem man er. Beboerne har således ikke adgang til lige så omfattende information som bestyrelsen eller ejendomsejer.

  • Dagligt opdateret bogholderi med forbrug i forhold til budget og rest, samt godkendelse af betaling via app eller browser.
  • Kontokort for alle konti med scannet kopier af betalte regninger, samt mulighed for at søge i historiske udgifter/leverandører og se sammenligningstal for økonomien.
  • Online restanceoversigt forbeholdt bestyrelsen alene.
  • Opdateret beboerliste og mulighed for kontakt til medlemmer.
  • Online dokumentarkiv vedligeholdt af administrator med alle ejendommens nøgledokumenter.
  • Eget fortroligt online arkiv for bestyrelsen, hvor der bl.a. kan arkiveres dokumenter, samt referat af bestyrelsesmøder mv.
  • Hovedopslagstavle til kommunikation og opslag  for medlemmer i foreningen. Løsningen giver en god mulighed for at fremme fællesskabet og indeholder også mulighed for at oprette specialgrupper, som fx haveudvalgsgruppe, altangruppe mv. samt se tidligere udmeldinger og dialog.
  • Fælles kalender til events og integration med egen kalender (gennem iCal-funktion), samt mulighed for tilpasninger omkring events som bl.a. sted, pris, tilmeldingsfrist, minimums- og maksimumsbookinger, se deltagerliste mv.
  • Bookingtjeneste til evt. fælleslokale, trailer, værktøj mv. inkl. evt. opkrævning for at låne.
  • Besked- og samtalesystem med notifikation via app og mail for bestyrelsen og vicevært, hvor man selv kan til/fravælge om man ønsker notifikation. Oprette samtaler og holde dialog i egen indbakke med en eller flere personer, samt sende billeder og pdf-fil beskeder mv.
  • Se kontaktarkiv på dine naboer, så du kan se og skrive til dem i ejendommen.
  • Opret familiebrugere, lejere mv., så de også bliver en del af fællesskabet.
  • Unikt sags-/opgavestyringssystem til bestyrelsen til håndtering af ansvarsområder og opgaver i bestyrelsen, dialog med henvendelser internt i foreningen, samt udenfor og i et ”ticket-system”, så intet glemmes eller der er usikkerhed for om henvendelser er besvaret og af hvem.
  • Anvendelse af selvbetjeningsfunktioner til bl.a. skadesanmeldelse af evt. forsikringsskade, igangsætning af andelsboligsalg, ændring af kontaktoplysninger, indberetning af naboklage, eller bestilling af nøgler/nyt navneskilt hvis man også er kunde i vores ejendomsservice afdeling.
  • FAQ og hjælp til beboere og medlemmer i ejendommen/ foreningen omkring nyttige oplysninger, så bestyrelsen ikke behøver besvare de samme henvendelser flere gange, eller have en hjemmeside man skal opdatere med relevante informationer omkring ejendommen/foreningen. Den daglige administratorer vedligeholder FAQ'en i samarbejde med bestyrelsen.

 

Se mere om vores online platform Blend via nedenstående video.

 

Der er adgang til løsningen 24 timer i døgnet

Hvorfor online administration?

Adgang til tallene hos administrator

Bestyrelsen/ejendomsejer har adgang til dagligt opdateret bogholderi med scannede bilag, beboerlister, restancelister mv.
 

Vi hjælper bestyrelsen med overblikket

Med vores unikke sags-/opgavestyringssystem tilbyder vi et værktøj, så det sikres at intet glemmes eller der er usikkerhed for om henvendelser er besvaret og af hvem. 

Orden i ejendommens papirer

Vi scanner ejendommens arkiv og giver både bestyrelse/ejendomsejer og medlemmer online adgang til ejendommens nøgledokumenter.

Service døgnet rundt

Online ejendomsadministration giver den samme fleksibilitet som du kender fra homebanking. Administrationen og vores materialer er naturligvis også tilgængelig om aftenen.

Tid til det væsentlige

Online ejendomsadministration gør de kedelige ting lettere og giver mere tid til ejendommens udvikling.