Vi har nu gjort sagsbehandling i forbindelse med lejeaftaler, overdragelsesaftaler, godkendelse af regnskaber, referater m.v. mere effektiv.  

Med indførelsen af den nye underskriftsløsning slipper administrationshusets kunder for lange ventetider, krav til print/scan og ture på posthuset. Underskrifter sættes ved brug af eksisterende NemID og er ligeså gyldige, som dem vi sætter med kuglepen.

Systemet er enkelt og nemt at benytte og da alle parter har mulighed for at underskrive på samme tid, kan processen i realiteten tage få minutter.

I praksis kommer det til at betyde at man fremover vil modtage dokumenter til underskrift via mail, som indeholder et link der vil føre underskriver til en online signeringsplatform. Her er det muligt først at læse det, der skal underskrives samt evt. bilag og herefter godkende dokumenter ved brug af dit NemID. Alle parter modtager efterfølgende de signerede dokumenter i PDF format - direkte i deres indbakke og har dermed mulighed for at holde eget arkiv, hvis dette ønskes.